هنگام، .... هنگامۀ آغاز است ....


آغاز یعنی شروع دوباره و شروع یعنی دل سپردن به کاری که می خواهی انجام دهی.

آغاز به دل است.

یعنی تو دلت می خواهد که شروع کنی.

دیگران هر چه بگویند مهم نیست  ...

ادامه یعنی پایبندی و پایبندی یعنی تو به دلت اطمینان داری.

عقل الهه منطق است و دل الهه احساس، همیشه منطق برتر از احساس نیست.

گاهی وقتها لازم می شود که چشم عقلت را ببندی و چشم دلت را باز کنی،

گاهی وقتها احساس مقدس تر از منطق است  ....

پایان یعنی انتها و انتها گاه تلخ است و گاه شیرین.

گاه به بن بست می رسی و گاه به دریاهای آزاد.

مهم نیست، انتها هر چه باشد گذراست، اصل راهی است که آمده ای.

دوباره میتوانی شروع کنی، راهی تازه و آغازی تازه.

فقط نباید بگذاری دلت پژمرده شود.

یادت باشد همیشه کبوتر ها به اراده تو پرواز نمی کنند...

 

 برخیز ،

بهار رفته دگر بار باز ناآید

برخیز ،

هنگام ،  هنگامه آغاز است...

ای پدر ...

 

 آسمان ، پر ستاره ، ای پدر ، ماه شب من

ای که ذره ذره ی عشقت ، همدم تنهایی من

در میان دست گرمت ، یک بغل عشق و صداقت

رنگ چشمان قشنگت ، رنگ دریای حقیقت

آب دادی ، تا برویم ، خار گشتی ، تا ببالم

خود فدا گشتی همیشه تا نبینم من ضلالت

مثل تو شیدا ندیدم ، ای ستاره ی امیدم

ای تو تنها موج دریا ، بی تو بودن را نبینم

آسمان پر ستاره ، ای پدر ، بال و پر من

ای تو بهترین بهانه ، ای پدر زندگی من ..........

 

«تولد حضرت علی (ع) و روز پدر رو به همه تبریک میگم »

 

روزی رو پشت سر گذاشتیم که میلاد مردی بود که مظهر عشق ، مردانگی ، صداقت ، وفاداری ، گذشت و شجاعت است .

علی ، همسری مهربان و پدری فداکار .

این روز بهانه ایست برای قدردانی از پدران مهربانمان .

من از هم همینجا توی این شب مهتابی و پر ستاره ، روز پدر رو به همه ی پدران عزیز تبریک میگم . به خصوص پدر مهربان و فداکارم ، که با رفتارش درس گذشت ، فداکاری ، صبر و بردباری به من داد . از او یاد گرفتم که با وجود همه ی سختیهای زندگی در برابرشون بایستم و صبور باشم .

بابای خوبم دوست دارم به اندازه ی تمام دنیا ، تا ابد . و بر دستان پر مهر و رنج کشیده ات بوسه میزنم . میدونم که تا الان نتونستم ذره ای از زحماتت رو جبران کنم . ولی از ته دل از خدا میخوام که این توان رو به من بده که رضایت خاطر شما رو فراهم کنم . آرزویی ندارم جز سلامتی شما و مامان مهربونم. 

زیر نور ماه می ایستم و از خدای مهربون میخوام که سالهای سال سایه ی پر مهر و محبت پدر رو از روی سر هیچ خانواده ای کم نکنه ...

هم زمان شدن تولد وب لاگم با تولد این مرد بزرگ و روز پدر رو به فال نیک میگیرم . 

شاد و موفق باشید .  

 

 

سر آغاز .......

به نام کاتب سرنوشت .
 او که خط و نشانی از جزیره ی سعادت را در دفتر سرشت نهاد تا در طی طریق حیات یارمان باشد .
او که با اشک شقایق ها . آن مظاهر غمهای عالم . غبار حستگی را از خاطرمان زدود .
و با سوز دل دلاویز نرگسها . بزم خلوت شبهای تارمان را شور بخشید .
هم او که با عشقش . راز خلقت را بر ما آشکار نمود .
باشد که از ساغر زرین عشق جرعه ای بنوشیم ........

زندگی زیباست . زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست .
وز بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست .
ور نه خاموشست و خاموشی گناه ماست .
      زندگانی شعله می خواهد ......